Praksa u Valenciji, Španjolska

The World Of Work 

Dan 1, 2  i 3


Dan 1.
16.02.2020.

Krenuli smo u 03:00 iz Pakraca prema Zagrebu. Stigli smo na aerodrom dr. Franje Tuđmana oko 4 sata. Ovo mi je prvi put kako letim avionom, jako sam bila uzbuđena, ali me je bilo malo strah. Stigao je i taj trenutak kad smo se ukrcali u avion, krenuli smo u Frankfurt. U Frankfurtu smo presjeli u avion za Valenciju. Kad smo stigli u Valenciju shvatili smo da su nam se izgubili koferi. Nas 6 smo morale biti bez kofera do sljedećeg dana. Podijeljeni smo u 2 apartmana. Stigli smo do našeg apartmana u kojem je 5 učenica i jedna profesorica. Navečer smo svi zajedno krenuli do plaže. Na plaži smo se zezali, penjali po penjalici, šetali, slikali, … Kad smo se vratili u apartman bile smo toliko iscrpljene da smo odmah zaspale.  

Lara Zelenika 






Prvi dan smo putovali i svi smo bili jako uzbuđeni što ćemo biti, raditi i živjeti 3 tjedna u stranoj zemlji. Krenuli smo u Zagreb jako rano i svi smo na početku bili pospani. Prošli smo sve formularnosti na aerodromu i krenuli smo u avion. Ja sam bila jako uzbuđena zbog vožnje avionom jer je to bio moj prvi let. Letenje avionom mi se jako svidjelo i dojmilo. Samo sam se na nekim trenucima prestrašila kao npr. kada smo slijetali; slijetanje je bilo malo grubo i to me je malo uzdrmalo. No, sve je bilo uredu. Kada smo došli u Frankfurt svi smo bili u žurbi jer smo imalo jako malo vremena za avion za Valenciju. Taj let je bio ugodan i opuštajući. Kada smo došli u Valenciju upoznali smo se sa našom organizatoricom Aleksandrom koja nam je rekla raspored za sutradan. Kasnije kada smo došli u apartman smo se malo odmorili i otišli smo na plažu i šetnju plažom. Plaža mi se jako svidjela i bila je prekrasna. Kasnije kada smo se vratili, svi smo otišli spavati jer smo bili umorni od putovanja i aktivnosti koje smo imali.

Nevenka Petković






Dan 2.
17.02.2020.

Kada smo se probudili Aleksandra iz Esmovije je došla po nas te nas odvela u ured da potpišemo papire i da se upoznamo s još jednom gospođom. Obje su zaključile da ne znamo pričati španjolski pa su nas učile neke riječi i fraze. Nakon toga smo otišli u stan, odmorili i onda išli u obilazak gradskog centra. Vodič je bio vrlo zanimljiv i pokazao nam je stare građevine, katedralu i prekrasne fontane.

Greta Špančić







Aleksandra je došla po nas u 09:10 jer smo imali sastanak u Esmovii u 09:30. Došli smo u zgradu Esmovie i ušli u dvoranu za sastanke. Zatim nam je Aleksandra pričala o Valenciji i o festivalu vatre koji se bliži. Dala nam je handbook u koji moramo zapisivati što smo radili na praksi i gdje se naš mentor mora potpisati. Nakon toga, u dvoranu je ušla druga gospođa, Irena, koja je zadužena za smještaj učenika i za njihove prakse. Ona nam je pričala o praksi i učila nas je malo španjolskog jezika. Nakon sastanka smo otišli svatko u svoj apartman i napravili si ručak. Kada smo ručale i odmorile se, busom smo otišli na plažu i zabavljali se do 17:30. U 18:00 smo imali organiziran obilazak grada s vodičem iz Esmovie koji nam je pokazivao stare građevine, fontane i još neke znamenitosti i koji nam je pričao na kojim mjestima da odemo probati paellu. Tijekom obilaska, upoznali smo se sa grupom Šveđana koji su također ovdje sa Esmoviom. Nakon obilaska smo još malo razgledali glavni trg i trgovine ondje i otišli u apartman večerati i spavati.

Tea Major








Dan 3.
18.02.2020.

Prvi dan prakse. Ujutro smo se uputili u razgledavanje naših hotela u kojima ćemo raditi. Moj hotel se zove Villa Carlos. Nakon razgledavanja i dogovora morali smo se odlučiti tko će raditi u kojoj smjeni. Ja sam uzela popodnevnu smjenu te sam počela raditi u 14:00 sati. Tamo sam upoznala radnike hotela koju su me puno toga naučili. Pokazali su mi kako preko računala koristiti programe kojima se upravlja čitavim hotelom. Završila sam radno vrijeme u 20:00 sati.

Iva Polenus







Danas smo prvi dan otišli na naša radna mjesta. Nevenka i ja smo išli u hotel NH Valecia Las Ciencias. Upoznali smo šefa i radnike te su nas upoznali sa kuhinjom. Radili smo od 12 sati do 16 sati kada smo se vratili kući. Otišli smo se prošetati do grada te kada smo se vratili smo svi bili zajedno u apartmanu i zabavljali se.

Antonio Ivić











Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska