Praksa u Valenciji, Španjolska

The World Of Work

Dan 4, 5, 6, 7 i 8


Dan 4.
19.02.2020.

Danas smo Greta i ja ustale u  5:30 i kad smo se spremile krenule smo prema Hotelu Olympia. Greta i ja putujemo metroom nekih 10 minuta, te nam se hotel nalazi odmah blizu metroa. Greta i ja smo danas posluživale i brinule se da uvijek bude dovoljno hrane na švedskom stolu. Kada nije bilo toliko posla, išle smo polirati čaše te sastaviti sokovnik. Nakon što je doručak završio sve smo pospremili i maknuli svu hranu, sve smo obrisale te postavili stolove za ručak. Kada smo došle u apartman kuhale smo ručak. Popodne smo odmarale. Navečer smo išle na večeru u grad.

Antonija Vondra






Danas ujutro, Tena i ja istim smo se busom uputile prema mjestima gdje obavljamo praksu. Bus smo našle pomoću aplikacije koja korisnike uživo obavještava o stanju u prometu, stanicama buseva i koliko vremena nam je potrebno da dođemo do određene destinacije. Uz pomoć šefice agencije, naučila sam kako se turistima rezerviraju letovi te kako izabrati najbolju i najjeftiniju opciju.

Stela Novaković









Dan 5.
20.02.2020.

Najzanimljivi dan do sad na praksi. Već razumijem dosta toga u Maxtravelu iako je na španjolskom, pa je lakše raditi. Tražila sam avionske karte i hotele u Santoriniju za 2 odrasle osobe. Zatim u Dubrovniku, Milanu, Brusselsu i Parisu. Tražila sam hotel u Malagi i karte za PortAdventura. Radila sam letak.

Tena Grujić











Kada sam obavila jutarnju rutinu krenula sam na bus. Ovaj put s Ivom. Došla sam u hotel i ondje me već čekala gomila rezervacija koje sam morala unijeti u računalo. Poslije toga sam unosila chekiranja. Danas sam naučila kako otvoriti parkiralište, te kako kodirati kartice koje služe kao ključ za sobe. Poslije posla smo Iva i ja otišle na večeru. Probale smo tradicionalno španjolsko jelo, paella, s plodovima mora.

Larija Jukić






Dan 6.
21.02.2020.

Probudila sam se u 6:30 i spremila za posao. Stigla sam u 7:45. Danas sam radila na recepciji, uzimala sam ključeve, spremala prtljagu i ukucavala podatke o gostima u sistem. Imali smo puno dolazaka. Danas je najviše gostiju došlo iz Italije. Na kraju smjene sam prebrojala novac u kasi i sve upisala u sistem. Završila sam u 15:00 sati. Došla sam u apartman oko 15:30. Danas nikuda nismo išli nego smo se svi družili u apartmanu.

Lara Ivesa









Četvrtak, probudila sam se u 9h da se stignem pripremiti za svoju smjenu. Prvo smo otišli u trgovinu da kupimo namirnice za doručak, a zatim sam doručkovala. Završetkom doručka sam se odlučila pripremiti za drugu smjenu. Na posao sam krenula javnim prijevozom te stigla u 13h. Danas sam imala jako puno rezervacija koja sam morala unositi u računalo – ime, prezime, mjesto stanovanja, nacionalitet, mjesto rođenja, broj osobne, itd. Pomagala sam mentorici razvrstati papire, primala sam nove goste i donosila joj riješene rezervacije. Završila sam praksu u 20h te se vratila kući tramvajem. Za večeru sam jela tradicionalno španjolsko jelo, paellu.

Iva Polenus






Dan 7.
22.02.2020.

Dan je bio jako dobar, probudio sam se odmoran i spreman za rad. U kuhinji smo imali jako puno posla, ali smo ga s lakoćom obavili. Mentor je bio jako dobar i rekao nam je da nakon što obavimo poslove koje nam je zadao da smo slobodni. Kolega Vincent mi je pokazao kako na najlakši način rezati dinju i tikvu. Uz par pokušaja sam naučio, i stvarno sam sretan jer sam naučio puno toga u kratkom vremenu. Nakon obavljenih poslova išli smo se presvući te smo bili Nevenka i ja u šetnji. Dan mi je jako brzo prošao te smo svi ubrzo išli na spavanje.

Antonio Ivić





Subota je. Inače ne idemo subotom na praksu, no danas smo morali jer nismo išli u ponedjeljak. Danas nije bilo puno posla, barem sam ja imala takav osjećaj. Vrijeme je jako sporo prolazilo, no izdržala sam. Danas su nam pokazali gdje bacamo smeće, rekli su nam da ćemo to mi raditi. Kada smo se vratili nazad u hotel imali smo dosta čaša za polirati pa smo to radili. Ispolirane čaše stavljamo ispod sokova, tako da ljudi mogu sami uzimati, dok za ručak imaju čaše na stolu postavljene. Kasnije smo išle u room service, te poslije toga smo pekle kruh. Bilo je jako zanimljivo. Poslije doručka, kao i svaki dan sve smo spremale od doručka i postavljali za ručak. Popodne smo cure i ja išle na plažu, tamo smo se družili i igrali igre. Dan je bio baš lijep!

Antonija Vondra








Dan 8.
23.02.2020.

Danas je nedjelja. Ustali smo u 09:00 jer smo za danas imali dogovoren izlet u Bioparc Valencia. Svi smo se sastali ispred našeg apartmana i krenuli prema metrou. Išli smo metroom broj 3. Izašli smo i hodali 5 min do Bioparca. Kada smo ušli, profesorica nam je dala karte parka, podijelili smo se u grupice i krenuli s obilaskom. Jako mi se svidio Bioparc jer se životinje ne moraju prilagođavati kavezima, predstavama i nisu ondje samo za ljudske potrebe, nego mogu živjeti isto kao u prirodi, kao u njihovim prvobitnim staništima. Obilazak cijelog parka trajao je otprilike 3 sata. Završili smo obilazak u 13:00 sati, otišli u suvenirnicu i zatim u apartman. U apartmanu smo gledali film, ručali, zezali se i išli u Burger King po sladolede.

Tea Major


















Nedjelja, slobodan dan, iskoristili smo ga tako da odemo u Bio park te smo proveli vrijeme u prirodi sa životinjama, vidjeli smo puno životinja koje nemamo priliku vidjeti na našem staništu, kontinent od kuda su životinje je Afrika tako da nam je bilo svima zanimljivo promatrati ih, dan je sunčan tako da smo uspjeli uslikati odlične slike.




Martina Stari










Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska