Praksa u Valenciji, Španjolska

The World Of Work

Dan 9, 10 i 11


Dan 9.
24.02.2020.


Došle smo u hotel u 07:20, danas je Martina odlučila da ponovno želi biti u restoranu i pospremati nakon doručka. To mi nije bio problem, pa sam se složila s njom, a ja sam radila u kuhinji. Rezala sam voće za voćnu salatu, nadopunjavala pekarske proizvode, salamu, slaninu, sir i palačinke, prala sam i polirala suđe i kad i kad sam otišla pomoći Martini u restoran pospremiti nakon gosta. Pred kraj radnog vremena smo pomele restoran i oprale pod. Nakon posla smo došli u apartman, ručali, odmarali i otišli malo prošetati. Našli smo Consum koji je preko puta našeg apartmana, za koji nismo znali, pa smo bili sretni što ne moramo više hodati 15 minuta do Consuma u koji smo do sada išli. Otišli smo u ondje i kupili si sladolede. Martina je malo pretraživala Valenciju i našla Gulliverov park koji se nalazi pored grada umjetnosti i znanosti. Odlučile smo otići tamo i provesti ostatak slobodnog vremena, no nažalost kada smo tamo došli bilo je zatvoreno. Malo smo hodali po parku i naišle na Tenu i Stelu s kojima smo sjedili i pričali u parku do 19:00. Ubrzo smo ogladnile i otišle do KFC-a pa u apartman.

Tea Major










Probudila sam se u 8 sati ujutro kako bih obavila neke poslove u apartmanu, npr. pranje i vješanje rublja. Nakon toga sam doručkovala i spremala se za posao. Vrijeme mi je danas jako sporo prolazilo. Na posao sam stigla nešto ranije. Danas sam morala otkazati puno rezervacija zbog korona virusa. Dolazio je malji broj gostiju nego inače, bili su ponajviše iz Belgije i Velike Britanije. Unosila sam njihove rezervacije u računalo te u sustav računala. U razgovoru s mentorima sam saznala da im otkazivanje rezervacije kvari cijeli posao i da onda imaju komplikacije. Pred kraj radnog vremena sam pomogla mentoru dijeliti wi-fi kartice, časopise i pomogla istrpati kofer gostiju. Završila sam posao u 19:50 te otišla kući.

Iva Polenus





Dan 10.
25.02.2020.

Danas mi je bio jako dobar i naporan dan. Jutros sam se probudila malo kasnije, u pola 7, jer smo Antonio i ja išli malo kasnijim metrom u pola 8. Kada sam se probudila obavila sam higijenu i obukla se te smo jeli i otišli na praksu. Kada smo došli na praksu dočekala nas je Monse i Ima, one su nam odmah zadale posla. Antoniu da ide raditi na mesoreznicu, a meni da gulim naranče. Imali smo jako puno posla oko toga jer smo imali velike pripreme za sutradan. Malo kasnije pridružio nam se je i Chef i svi smo radili zajedno. Kada sam završila sa narančama Chef mi je dao da pripremim 2 pladnja ananasa lijepo izrezanih i složenih. Kada mi je to rekao bila sam jako sretna jer to mi je zanimljivo i tu mogu izraziti svoju maštu i kreativnost. Došao je ručak. Jeli smo brzo i krenuli dalje sa poslom. Kada smo došli u kuhinju Chef nam je zadao zadatke koje moramo obaviti. Antoniu je dao da slaže kozice i lignje na ražnjić, a meni da polovim dugačke kobasice. Kada sam to napravila morala sam pripremiti i kratko prepržiti luk i papriku. Te kada sam to napravila trebala sam na ražnjić slagati papriku, luk i te male komade kobasice koju smo isto malo prije toga prepržili. Kada nam je završilo radno vrijeme otišli smo u apartman odnijeti stvari te smo trebali otići na sastanak u Esmovu. Tamo smo imali sastanak da se vide naši doživljaji od tjedan dana rada i kako nam se sviđa na našim radnim mjestima. Taj sastanak je trajao nekih sat vremena te nakon toga smo usput otišli u trgovinu i pripremali večeru. Kada smo jeli, svi smo se odmarali u svojim sobama ili u dnevnom boravku. Svi smo vrlo rano otišli spavati jer smo bili jako umorni.

Nevenka Petković










Današnji zadatak bio mi je unijeti još jednu grupu klijenata u računalni sustav. Prisjetila sam se kako funkcionira te nakon određenog vremena završila s tim dijelom. Šefica i ja razgovarale smo o običajima u Hrvatskoj i ovdje. Upoznala me i s festivalom vatre po imenu Fallas, koji se tradicionalno, jednom godišnje održava upravo ovdje.

Stela Novaković





Dan 11.
26.02.2020.

Danas sam imala slobodan dan, svi skupa smo otišli u obližnje mjesto na izlet, razgledavali smo stare zidine i koloseum, nakon toga smo se vratili kući te smo otišli na plažu i jesti van.

Martina Stari





Danas sam radila u posluživanju. Radila samo gotovo iste poslove kao i jučer. Dok su gosti dolazili upisivala sam njihove brojeve soba, skupljala posuđe kada su otišli i ponovno postavljala stolove. Kada su otišli pomogla sam pri pospremanju kruha i ostalih namirnica koje su bile izložene za doručak,  punjenju posudica sa šećerom, poliranju čaša, noževa, žlica i vilica. Vraćala sam čiste čaše, šalice, velike i male tanjure te zdjelice na njihovo mjesto u blagovaoni. Naposlijetku sam pomela kuhinju i bacili smo smeće. Poslijepodne smo s profesoricama išli na izlet u Sagunto. Sagunto je mjestašce udaljeno 40-ak minuta vlakom od Valencije. Posjetili smo utvrdu koja je izgrađena još za vrijeme Rimljana, te je jedna od rijetkih koje Hanibal nije uništio. Također smo vidjeli i brdo na kojem je napisan Don Quijote. 

Larija Jukić










Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska