Praksa u Valenciji, Španjolska

The World Of Work

Dan 12, 13 i 14


Dan 12.
27.02.2020.


Danas radim ujutro po prvi put. Probudila sam se u 06:30. Prvo sam doručkovala te se žurno spremila za posao. Na posao sam stigla u 07:45. Danas sam većinom ljudima, koji su željeli, prtljagu stavljala u prostorije namijenjene za njih tako da bih na papir napisala prezime gosta, broj sobe i broj prtljage. Popunjavala sam rezervacije s dolascima gostiju te ih upisivala u računalo, pomogla sam jednom zaposleniku koji mi se obratio za pomoć. Na kraju sam prebrojala kasu te je sve bilo u redu. Kući sam stigla u 15:00.

Iva Polenus





Danas sam bila na poslu do 13:00 sati. Kada sam došla Iva i ja smo prebrojale novce u kasi te je Iva u 15:00 otišla kući, a ja sam ostala. Danas sam radila sa novim kolegom, Pablom. Baš je simpatičan i super je s njim raditi. Poslije podne nije bilo puno posla pa me pustio ranije kući. Došla sam u apartman u 19:00 sati. Antonio i ja smo očistili cijeli stan kako su nastavnice rekle, te smo si kasnije napravili večeru. Kasnije smo se svi zajedno družili.

Lara Ivesa









Dan 13.
28.02.2020.

Danas sam imala najviše posla u ovih dva tjedna, ljudi su samo dolazili, a mi nismo stale. Bilo je teško, ali izdržljivo. Došle smo umorne kući, jele smo i onda gledale film ''Scary movie 5''. Kao i svakoga dana, otišle smo van prošetati i probali smo novi wowble-piće s žele okruglicama na dnu. Legle smo spavati u 23:30.

Greta Špančić









Danas je na praksi bilo vrlo zanimljivo. Došao je klijent koji je znao engleski, te sam kroz razgovor s njim saznala gdje želi ići i pronašla autobus i hotel u Benidormu. Rezervaciju je izvršila šefica. Također je došao mladi par koji je tražio paket aranžman za Tajland, te sam pronalazila aranžmane unutar njihovog budžeta koji je bio 2000€. Kada smo se vratili s prakse, došli su profesor Mlinarić i profesorica Škorić. Navečer smo prošetali centrom Valencije i pokazali im gdje se što nalazi.

Tena Grujić






Dan 14.
29.02.2020.

Subota je, Greta i ja danas ne radimo pa smo dugo spavale. Kada sam se probudila odmah sam se išla otuširati i onda smo otišle do trgovine kupiti hranu. Danas nam se nije dalo kuhati, pa smo jele gotove lazanje. Poslije ručka smo pisale dnevnik rada i blogove. Nakon toga smo išli na plažu i u šetnju. Dan je bio baš dobar!

Antonija Vondra








Tena i ja ovaj vikend provele smo razgledavajući grad i njegove znamenitosti. Danas smo dopodne provele i prekrasno uređenoj gradskoj tržnici – Mercado Central. Jako nam se svidjelo kako tržnica izgleda, koja s pravom slovi kao najveća u Europi. Tamo se nalazi sve što trebate znati o španjolskoj kuhinji. Raznoliko i raznobojno voće i povrće, nešto što ovo mjesto čini još posebnijim, i fotogeničnijim.

Stela Novaković












Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska