Praksa u Valenciji, Španjolska

The World Of Work

Antonija Vondra


Dan 1.
16.02.2020.

U Zagreb smo  krenuli u 02:30, u Valenciji smo bili u 12:00 popodne. Imali smo dva leta, Zagreb-Frankfurt i Frankfurt-Valencia. Put je super prošao, bilo je ugodno i bez stresa. Kada smo došli u apartman, išli smo jesti i onda smo se odmarali. Također smo išli i u trgovinu kupiti hranu i sve što nam je bilo potrebno. Navečer smo išli na plažu, na kojoj smo se slikali i zabavljali. Nakon toga smo išli na večeru u Burger King.




Dan 2.
17.02.2020.


Ustali smo u 8:00, te smo svi išli na sastanak u Esmoviu,  tamo su nam pričali o tome kako se moramo ponašati na poslu i učili su nas neke osnovne rečenice na španjolskom. Nakon sastanka smo išli kući i radili smo ručak. Greta, Martina, Lara, Tea i ja smo odlučili otići na plažu gdje smo proveli ostatak popodneva slikajući se. Navečer u 18:30 smo se svi morali naći ispred Esmovie, tamo nas je čekao vodič koji nam je pokazao grad. U obilasku grada smo bili sat i pol. Nakon obilaska smo svi još malo šetali te se nakon toga uputili prema apartmanu.




Dan 3.
18.02.2020.

Danas smo po prvi put išli radit. Greta i ja radimo u Hotelu Olympia, u posluživanju. Kada smo tek došle upoznali smo se sa šeficom te nas je ona pokazala hotel. Nakon razgledavanja hotela uputila nas je na naše radno mjesto. Greta i ja smo slagale stolove za doručak, stavljali tanjure i pribor. Nakon što je doručak završio sve smo očistili te smo postavljali stolove za ručak. Kada smo završili s poslom, došli smo doma i radili smo ručak. Ostatak dana smo odmarali te smo navečer otišli u laganu šetnju.




Dan 4.
19.02.2020.

Danas smo Greta i ja ustale u  5:30 i kada smo se spremile krenule smo prema Hotelu Olympia. Greta i ja putujemo metroom nekih 10 minuta, te nam se hotel nalazi odmah blizu metroa. Greta i ja smo danas posluživale i brinule se da uvijek bude dovoljno hrane na švedskom stolu. Kada nije bilo toliko posla, išle smo polirati čaše te sastaviti sokovnik. Nakon što je doručak završio sve smo pospremili i maknuli svu hranu, sve smo obrisale te postavili stolove za ručak. Kada smo došle u apartman kuhale smo ručak. Popodne smo odmarale. Navečer smo išle na večeru u grad.



Dan 5.
20.02.2020.

Uobičajeni dan kao i svaki drugi. Greta i ja smo išle na praksu. Danas smo uz posluživanje išle i u room service gdje smo kupile posuđe od gostiju koji doručkuju u sobama. Hotel Olympia je hotel s 4 zvjezdice. Jako je lijepo uređen i ima spa, gym u koji također mogu ići ljudi koji ne odsjedaju u hotelu. Kada smo završile s poslom, došle smo kući napravile smo ručak, pogledale film, te smo išli u šetnju jer bio jako lijep dan i bilo je poprilično toplo.  



Dan 6.
21.02.2020.

Petak je, ustala sam u 5:45 i išla probuditi Gretu, kada smo se spremile, krenule smo prema metrou. Malo smo uranile danas što je bilo jako čudno. Vozile smo se metroom nekih 10 minuta. Na poslu smo bili već u 6:55. Danas nam je dan brzo prošao jer smo imale dosta posla. Imali smo puno čaša za poliranje, pa smo nakon toga sastavljali sokovnik koji je baš ogroman. Oko 9:30 h smo išle u room service. Kada je doručak završio sve smo pospremale i pripremale za ručak. Na stolove smo stavljale čaše. Kada smo došle doma, kuhale smo ručak, a nakon ručka smo odmarale. Navečer smo išli prošetati i večerati.


Dan 7.
22.02.2020.

Subota je. Inače ne idemo subotom na praksu, no danas smo morali jer nismo išli u ponedjeljak. Danas nije bilo puno posla, barem sam ja imala takav osjećaj. Vrijeme je jako sporo prolazilo, no izdržala sam. Danas su nam pokazali gdje bacamo smeće, rekli su nam da ćemo to mi raditi. Kada smo se vratili nazad u hotel imali smo dosta čaša za polirati pa smo to radili. Ispolirane čaše stavljamo ispod sokova, tako da ljudi mogu sami uzimati, dok za ručak imaju čaše na stolu postavljene. Kasnije smo išle u room service, te poslije toga smo pekle kruh. Bilo je jako zanimljivo. Poslije doručka, kao i svaki dan sve smo spremale od doručka i postavljali za ručak. Popodne smo cure i ja išle na plažu, tamo smo se družili i igrali igre. Dan je bio baš lijep!




Dan 8.
23.02.2020.

Danas je bio day off. Probudila sam se u 9:30 sati, spremila sam se te smo se svi kao grupa uputili prema Bio Parku. Išli smo metroom, došli smo tamo za 15 minuta. Vidjela sam jako puno životinja, najviše su mi se svidjele žirafe i zebre. Razgledavali smo to nekih 2 sata. Nakon toga smo se uputili prema apartmanu. Cure i ja smo bile jako gladne, odmah smo išle kuhati. Danas smo za ručak imale špagete-bolonjez. Bilo je odlično! Ostatak dana sam provela gledajući seriju, odmarajući se te sam navečer pisala blog i dnevnik rada.




Dan 9.
24.02.2020.

Danas počinje drugi tjedan. Ustala sam se u 05:45, spremila se za posao te uputila se s Gretom prema metrou. Kada idemo na posao, malo je strašno jer je još uvijek mrak, uh i također je hladno, a kad se vraćamo s posla uvijek bude užasno vruće. Na poslu smo čistili stolove, polirali čaše i išli u room service. Kada smo došle s posla, čekao nas je ručak koji je napravila Martina. Kada smo se najele pospremile smo stol, oprale suđe te smo odmarale ostatak dana, a navečer smo išle prošetati.




Dan 10.
25.02.2020.

Danas smo Greta i ja došle na posao malo prije 07:00. Stavile smo pregače i odmah smo išle postavljati hranu za doručak. Churosi su jedan od španjolskih tradicionalnih jela koje svi moraju obavezno probati kada dođu u Španjolsku! Mi ih uvijek imamo u hotelu kako bi ih ljudi mogli probati. Dan je bio uobičajen kao i drugi. Doručak je završio u 10:30 i nakon toga smo poslagale za ručak te smo nakon toga polirale čaše, slagale sokovnik i stavljale peći kruh. Ostatak dana smo proveli družeći se.


Dan 11.
26.02.2020.

Današnji plan nam je bio otići na posao, a popodne na mali izlet sa profesoricom i ravnateljicom u obližnje selo. Kako sam jedva čekala da završim s poslom i idem na taj izlet, mogu vam reći kako je vrijeme zbilja brzo prošlo! Ujutro sam postavila svu hranu, pazila sam da ništa nedostaje i čistila sam stolove. Kasnije, tamo oko 08:30 sati, smo išli u room service. Kasnije smo donosile šalice i tanjure, polirale čaše i sastavljale sokovnik. Kada smo došli u apartman dočekao nas je ručak. Odmorile smo malo te smo onda išli na plažu.




Dan 12.
27.02.2020.

Danas nam je zadnji dan sa profesoricom i ravnateljicom. One sutra putuju za Hrvatsku, a dolaze profesorica Škorić i profesor Mlinarić. U hotelu odsjedaju Rusi, jedan gospodin je pitao od kuda smo jer nas je razumio malo, rekli smo da smo iz Hrvatske i malo smo se pričali s njim, onda mi je dao pet kao znak pozdrava! Kada smo došle kući jele smo i dugo odmarale. Navečer sam bila ispred zgrade sa curama, sjedile smo i pričale o svakakvim temama!




Dan 13.
28.02.2020.

Danas smo imali jako puno posla i vrijeme je jako brzo prolazilo. Jedno vrijeme smo bile u restoranu i pazile da ima dovoljno hrane i čistile smo stolove, a kasnije smo bile u kuhinji polirale čaše i pekle kruh, kroasane i peciva. Kasnije smo išle u room service. Popodne smo gledali film Scary Movie 5. Navečer smo išli u laganu šetnju.




Dan 14.
29.02.2020.

Subota je, Greta i ja danas ne redimo pa smo dugo spavale. Kada sam se probudila odmah sam se išla otuširati i onda smo otišle do trgovine kupiti hranu. Danas nam se nije dalo kuhati, pa smo jele gotove lazanje. Poslije ručka smo pisale dnevnik rada i blogove. Nakon toga smo išli na plažu i u šetnju. Dan je bio baš dobar!





Dan 15.
01.03.2020.

Danas smo svi kao grupa išli u Oceanografic gdje smo vidjeli razne životinje. Najviše mi se svidio tunel koji je bio pun morskih pasa, raža i riba, predivno! Svi smo išli gledati predstavu sa dupinima. Meni to nije bilo jako zanimljivo jer mi ih je jako žao, smatram da dupini, ali također i druge životinje trebaju biti oslobođene od takvih stvari. Kada smo završili sa obilaženjem, došli smo doma i ostatak dana sam provela odmarajući.






Dan 16.
02.03.2020.

Zadnji je tjedan. Iskreno jedva čekam doći kući, svi mi jako fale. Dan na poslu je bio uobičajen, radili smo sa Angelinom i Luisom. Nije bilo posla uopće skoro, jako puno ljudi je otišlo iz hotela. Greta i ja smo ubijale dosadu radeći neke poslove kao što je slaganje peciva i kruha, sastavljanje sokovnika, poliranje čaša itd. Kada smo došle u apartman čekao nas je ručak koji je Tea napravila, bio je baš super! Kasnije smo išli u suvenirnicu i malo po trgovinama. Dan je prošao jako brzo.



Dan 17.
03.03.2020.

Probudila sam se jako tužna, osjetila sam da danas neće biti moj dan. Ustala sam iz kreveta i otišla probuditi Gretu. Kada sam ju probudila pogledala je u mene i pitala me je li Antonija budna, misleći kako sanja nešto. Spremila sam se i otišla na posao. Posla nije bilo kao ni jučer, pa smo Greta i ja same tražile nekakve poslove. Donesli smo papire kako bi Angelina ih mogla potpisati jer ih u četvrtak trebamo odnijeti u Esmoviu, no danas nije radila. Dan je prolazio jako sporo. Došli smo kući i puhali smo balone jer Martina ima rođendan. Navečer smo se svi družili i pričali u našem apartmanu.




Dan 18.
04.03.2020.

Greta i ja smo danas imale posla. Jako puno ljudi je došlo na doručak odmah u 7:00 sati ujutro. Mi smo morale paziti da bude dovoljno hrane na stolu i da svi stolovi budu čisti i uredni. Kada se smanjila gužva otišle smo u room service. Dan je prolazio brzo jer je bilo posla. Došle smo doma i čekale druge cure da dođu te smo se uputili prema centru gdje je u 14:00 sati bio Fallas. Bilo je baš dobro, no jako, jako glasno. Odlučili smo svi otići na plažu jer su nam ovo zadnji dani u Valenciji.






Dan 19.
05.03.2020.


Danas nam je predzadnji dan na praksi. Imali smo dosta posla od samog jutra. Radile smo sve uobičajeno. Pazile smo da ima dovoljno hrane, kasnije smo polirale čaše te išli u room service. Danas smo također donesli papire koje nam je Angelina trebala potpisati i popuniti, a kad je to napravila odvela nas je da vidimo sobe. To smo slikali i onda smo išli kući. U 16 sati smo imali zadnji sastanak u Esmovii. Donesli smo sve potpisane papire te smo pričali kako nam je bilo ova 3 tjedna. Nakon toga smo još išli obići ciudad. Došla sam doma i polako sam se krenula pakirati.





Dan 20.
06.03.2020.

Zadnji dan, napokon. 3 tjedna su jako brzo prošla i bilo je super, ali jedva čekam doći kući jer mi jako fali moja obitelj, prijatelji i okolina. Na poslu mi je bilo danas super, sve je prolazilo jako brzo. Radili smo sve uobičajeno. Kada smo završili s poslom došli smo u apartman uzele hranu te smo išli u drugi apartman družit se s Tenom i Stelom. Kasnije smo pospremali apartman i pakirali se. Jedva čekam doći kući!!



Dan 21.
07.03.2020.

Dan putovanja. Krenuli smo prema aerodromu u 9:45. Let za Frankfur imamo u 12:45. Kada smo sletjeli u Frankfurt imali smo 5 sati slobodno koje smo proveli gledajući filmove i pisajući blogove. Putovanje je bilo predugo i jedva sam čekala doći doma. 3 tjedna u Španjolskoj je bilo jedno preveliko i prelijepo iskustvo. Na početku to nije bilo onako kako sam zamišljala, ali na kraju je sve bilo dobro. Mislila sam da su ljudi ipak malo više topliji, no nisu. Na poslu je bilo super, Angelina, Luisa i Maria su bile dobre prema nama i učile su nas neke španjolske riječi. Najviše mi se svidjelo što smo imali priliku vidjeti jako puno toga i imali smo dovoljno slobodnog vremena! Bilo je jako lijepo, no ipak, najljepše je kod kuće!






Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska