Praksa u Valenciji, Španjolska

The World Of Work

Lara Zelenika


Dan 1.
16.02.2020.

U 03:00 h krenuli smo iz Pakraca prema Zagrebu. Stigli smo na aerodrom Franje Tuđmana oko 4 sata.  Ovo mi je prvi put kako letim avionom, jako sam uzbuđen, ali me je i malo strah. Stigao je i taj trenutak kad smo se ukrcali u avion, krenuli smo u Frankfurt. U Frankfurtu smo presjeli u avion za Valenciju. Kad smo stigli u Valenciju shvatili smo na su nam izgubili kofere .5 cura i ja smo morale biti bez kofera do sljedećeg dana. Podijeljeni smo u 2 apartmana. Stigli smo do našeg apartmana u kojem je 5 cura i jedna profesorica. Navečer smo svi zajedno krenuli do plaže. Na plaži smo se zezali ,penjali po penjalici, šetali, slikali …Kad smo se vratili u apartman bile smo toliko iscrpljene da smo odmah zaspale. 



Dan 2.
17.02.2020.

Sljedeće jutro smo krenuli svi zajedno pred agenciju Esmovia. Tamo smo imali prezentaciju o poslu kojeg ćemo ovdje radit, o upoznavanju Španjolske i grada Valencije…Svoje slobodno vrijeme cure i ja potrošile smo šetanjem po plaži. U 18:00h krenuli smo u obilazak grada. Vodič nam je pokazao željeznički kolodvor, katedralu, plac, fontanu …Nakon obilaska svratili smo u Burger King po sladoled. Čim smo došli u apartman otišle smo spavati.




Dan 3.
18.02.2020.

Ustala sam u 08:00h .Sa profesoricom i još tri cure krenuli smo prema Esmoviji .Tamo smo se našli sa ženom koja nas je vodila do našeg radnog mjesta. Larija i ja radimo u istom hotelu Checkin. Prvi dan smo se upoznavale sa prostorom i radnim mjestom gdje radimo. Prvi dan smo radile zajedno na recepciji : printale smo papire, slagale papire i radile na kompjuteru…Kad sam došla doma cure i ja otišle smo do shopping-a, nakon shopping-a otišle smo u apartman gdje smo gledale film, a nakon filma smo otišle još malo prošetati gradom i na večeru u Taco Bell. Vratile smo se u apartman i otišle spavati.





Dan 4.
19.02.2020.

Ustala sam i spremila se za posao ,danas radim na posluživanju doručka. Na poslu sam postavljala pribor za jelo, čistila stolove, prala suđe, upisivala goste po broju sobe …Kad sam došla doma cure i ja kuhale smo ručak. Nakon ručka smo se otišli prošetat gradom .





Dan 5.
20.02.2020.

Kad sam došla na posao prvo sam pomagala u postavljanju sale za doručak nakon toga smo postavili  stolove i otvorili salu za ulazak gostiju. Kad gosti ulaze u salu moraju imati iskaznicu hotela na kojoj piše broj sobe ,ime i prezime gosta, koliko ostaju... Danas sam opet popisivala goste , čistila i postavljala stolove ,pomogla u čišćenju sale nakon odlaska gostiju…Nakon što sam stigla u apartman dočekao me jako fini ručak kojeg su Greta i Antonija napravile za nas. Nakon ručka smo otišle prošetati.



Dan 6.
21.02.2020.

Kao i obično ujutro sam otišla na praksu u svoj hotel Checkin . To je hotel sa 4 zvjezdice i jako je blizu plaže. Radila sam iste stvari kao i svaki dan ali sam danas išla odnijeti smeće i razvrstati karton. Kad sam došla doma cure i ja smo gledale film nakon filma smo se družile i otišle šetati gradom.


Dan 7.
22.02.2020.

Subota tjedan je skoro gotov pa smo danas spremali i pripremali sve za nadolazeći tjedan. Brojali smo namirnice i upisivali koje nedostaju. Sve ostalo je bilo isto kao i svaki dan. Kad sam došla doma cure i ja smo ručale ,a nakon ručka smo gledale film i družile se. Navečer  smo htjele van ali nas profesorice nisu pustile u klub jer je noć prije izbila neka tuča , pa smo samo otišle prošetati gardom.

Dan 8.
23.02.2020.

Danas je grupni izlet u Biopark . Jako mi se svidio taj izlet iako ne podržavam baš zatvaranje životinja. Najviše su mi se svidjele žirafe jer su mi to omiljene životinje. Vidjeli smo i puno drugih zanimljivih životinje: slonove, lavove, lemure, majmune, dikobraze…Po povratku doma bile smo toliko umorne da smo ostale doma cijeli dan.







Dan 9.
24.02.2020.

Ponedjeljak je, pa Tea, Martina i ja imamo slobodna dan, dok Greta i Antonija  radile. Danas je Martina skuhala ručak . Nakon ručka otišle smo do grada gdje smo se slikale i uživale u gradu. Tea Greta i ja otišle smo na paellu u neki restoran bilo je jako ukusno nakon večere otišle smo u apartman.



Dan 10.
25.02.2020.

Ustala sam i otišla u trgovinu .Skuhala sam curama ručak pošto danas radim popodne. Danas mi je bio prvi dan na recepciji .Unosila sa rezervacije gosta ,naučila kako se aktivira kartica za ulazak u sobu i kako se otvara parking. Nakon posla otišla sam sa curama na večeru u McDonalds.

Dan 11.
26.02.2020.

Danas smo otišle na izlet vozile smo se vlakom nekih 45 minuta do malog sela Sagunto. Selo je prelijepo ima puno građevina koje su ostale iz doba Rimljana. Nakon povrataka iz  sela otišle smo na plažu gdje smo ostale do navečer .



Dan 12.
27.02.2020.

Danas sam opet bila sam ,pa sam skuhala ručak i otišla na posao . Danas sam naučila kako upisati podatke gosta u računalo i kao skenirati dokument dosta brzo sam se snašla iako je cijeli program na španjolskom. Nakon posla otišla sam u apartman gdje sam se družila sa curama.


Dan 13.
28.02.2020.

Probudila sam se skuhala ručak i otišla na praksu.  Danas sam na praksi unosila rezervacije gosta, otvarala parking, upisivala podatke sa osobne ili putovnice…Nakon povratka u apartman otišla sam sa curama prošetati gradom.



Dan 14.
29.02.2020.

Danas sam bila sa Gretom i Antonijom skuhale smo ručak i uživale. Kasnije sam otišla na praksu gdje sam naučila gdje se ostavlja prtljaga od gosta ako dođe ranije u hotel ili ako treba izaći iz sobe ,a let mu ide tek kasnije. Nakon prakse sam uživala sa curama. Danas su ravnateljica i profesorica Romana Zelda otišle u Hrvatsku a nama su došli profesorica Ksenija Škorić i profesor Mario Mlinarić.

Dan 15.
01.03.2020.

Danas smo išli na izlet u Oceanografic. Prvo smo otišli pogledati šou sa dupinima. Bilo je jako zanimljivo ali mi je malo žao tih dupina jer su u jako ograničenom prostoru. Nakon toga smo otišli obići Oceanografic vidjeli smo puno zanimljivih stvari : stakleni tunel ispod vode kroz koji prolaziš dok razgledavaš razne morske životinje. Od životinja smo vidjeli : morske pse, kornjače, tuljane, morske konjiće i razne ribe…Nakon izleta otišli smo na ručak u restoran. Nakon ručka otišli smo odmarat u apartman.




Dan 16.
02.03.2020.

Danas sam trebala imati slobodna dan, ali sam ga imala u srijedu kada je bio grupni izlet tako da sam danas išla na praksu. Na praksi sam radila iste stvari kao i svaki dan : upisivala rezervacije, aktivirala kartice za ulazak u sobe, upisivala podatke od gosta…

Dan 17.
03.03.2020.

Ustala sam, skuhala curama ručak i otišla na praksu . Danas mi je zadnji dan na recepciji. Naučila sam kako se provjeravaju i razvrstavaju rezervacije. Ostatak vremena sam radila sve isto kao i do sada. Danas je Martini rođendan pa smo joj pripremile malu proslavu iznenađenja. Jako joj se svidjelo. Drugi apartman nam se pridružio u slavlju pa smo se svi zajedno družili i uživali.




Dan 18.
04.03.2020.

Ustala sam se ujutro i otišla na praksu. Danas sam opet radila na posluživanju . Dok sam popisivala broj sobe od gostiju obratila mi se jedna žena tako što je pročitala moje ime sa kartice. Ubrzo sam shvatila da žena priča bosanski .Bilo mi je čudno ali i jako drago što sam upoznala nekoga tko me razumije. Nakon prakse otišli smo sa profesoricom na plažu gdje smo provele pola dana družeći se.



Dan 19.
05.03.2020.

Danas na praksi nije bilo puno ljudi pa smo danas radili dodatne poslove kao što su : pranje elemenata u kuhinji, razvrstavanje novih namirnica… Nakon prakse imali smo završni sastanak u Esmovii. Na sastanku smo podijelili svoje iskustvo o ovoj praksi i dobili smo certifikate za odrađenu praksu. Nakon prakse otišli smo svi zajedno otišli razgledati City of science Tea, Tena Antonio otišli na čamac koji se vozi po vodi oko tih građevina bilo je zanimljivo iskustvo iako smo se svi bojali kako ćemo upasti u vodu. Nakon toga smo otišli još malo do grada , a nakon grada u apartman.




Dan 20.
06.03.2020.

Danas je zadnji dan prakse radila sam sve kao i inače. Nakon prakse sam dočekala Lariju kako bi zajedno predale poklon Ševu kao znak zahvalnosti. Današnji dan je dosta brzo prošao. Ne mogu vjerovati kako je tri tjedna već prošlo. Danas smo se pakirale, spremale apartman, otišle malo do grada po zadnji put. Navečer smo otišli na večeru u drugi apartman tamo smo se svi zajedno družili i uživali u posljednjem danu u Valenciji.

Dan 21.
07.03.2020.

Danas nam je zadnji dan, krenuli smo na aerodrom busom koji nas je pokupio ispred našeg apartmana. Kada smo došli na aerodrom čekali smo avion koji je kasnio. Stigli smo u Frankfurt. Tamo smo imali slobodno vrijeme. Kada smo sletili u Zagreb pokupio nas je kombi koji nas je vozio u Daruvar. Tea, Greta i ja smo jedine koje idemo za Pakrac pa smo mi ostale u kombiju. Nakon 20-minutne vožnje napokon sam stigla doma. Bila sam presretna, ali u isto vrijeme i tužna jer je ova predivna pustolovina završila.





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska