Praksa u Valenciji, Španjolska

The World Of Work

Lara Ivesa

Dan 1.
Krenuli smo iz Daruvara u 2:30 sati. Oko 4:30 smo stigli na aerodrom u Zagrebu te smo predali prtljagu. Otišli smo na check-in gdje su nas pregledati te kasnije čekali naš let. Ukrcali smo se u avion i krenuli prema Frankfurtu. Kada smo stigli odmah smo otišli na check-in te krenuli na let za Valenciju. Stigli smo u Valenciju te čekali kofere, ali su se 6 kofera zagubili i ostali u Frankfurtu. Ostali smo još 1 sat na aerodromu popunjavati papire za kofere. Krenuli smo prema apartmanima i uselili se. Zatim smo otišli u grad i malo razgledali. Otišli smo i do plaže i tamo smo se slikali. Došli smo kući i otišli spavati.




Dan 2.
Probudili smo se i spremili te krenuli u agenciju na upoznavalje. Tamo smo imali razgovore koji sutrajali 3 sata te smo nakon toga otišli u apartman i imali slobodno vrijeme. Antonio, Nevenka, Larija, Iva i ja smo otišli do Starbucksa i uzeli si pića te razgledali grad. U 6:30 smo se našli ispred Esmovie i krenuli u obilazak grada koji je trajao 1 sat i 30 minuta. Nakon toga smo se još malo šetali i otišli nazad u apartmane.




Dan 3.
Danas nam je bio prvi dan na poslu. Našli smo se ispred Esmovie i krenuli na svija radna mjesta. Iva i ja smo išle u hotel VillaCarlos gdje sam ja radila prvu smjenu od 9 kada sno stigli do 3 sata te je Iva radila od 2 do 8 sati. Kada sam došla s posla otišli smo se prošetati po gradu te se kasnije vratili u apartmane i zabavljali.


Dan 4.
Došla sam u 8 sati na posao. Prepisivala sam cijene i upisivala u kompjuter. Nakon toga sam dežurala na recepciji. Nije bilo baš puno posla. Kasnije sam primila goste i popunila papire u unesla u kompjuter. Na kraju smjene sam prebrojala novce u kasi. Kada smo svi došli kući otišli smo odspavati te navečer otišli u shopping.


Dan 5.
Došla sam na posao u 8:00 sati. Danas sam uzimala prtljagu i davala ključeve gostima. Na početku prvo nije bilo puno check-in-ova, ali kasnije ih je bilo puno. Uzimala sam podatke o gostima i upisivala ih u računalo. Podatke koje uzimamo su: ime i prezime, datum i mjesto rođenja, mjesto gdje sada žive, broj osobne iskaznice i do kada vrijedi i kontakt. Kada se svi podatci uzmu unose se u računalo i zatim u sistem.  U 13:00 sati je Iva došla na posao pa smo zajedno prebrojale novac u kasi i upisale ga u program. Kada sam zavrsila sa smjenom otišla sam kući, te smo kasnije išli prošetati po gradu. Došli smo kući oko 8 sati i radili večeru.



Dan 6.
Probudila sam se u 6:30 i spremila za posao. Stigla sam u 7:45. Danas sam radila na recepciji, uzimala sam ključeve, spremala prtljagu i ukucavala podatke o gostima u sistem. Imali smo puno dolazaka. Danas je najviše gostiju došlo iz Italije. Na kraju smjene sam prebrojala novac u kasi i sve upisala u sistem. Završila sam u 15:00 sati. Došla sam u apartman oko 15:30. Danas nikuda nismo išli nego smo se svi družili u apartmanu.



Dan 7.
Danas nam je bila radna subota. Stigla sam na posao u 8:00. Uzimala sam ključeve i popunjavala informacije o gostima i stavljala u sistem. Danas nije bilo puno posla pa me je kolega pustio ranije kući. Naravno, na kraju smjene smo Iva i ja prebrojale novac kao i inače. Kada sam završila sa poslom otišla sam u apartman te smo otišli u šetnju. Svi smo bili umorni pa smo u 23:00 sata već otišli na spavanje.




Dan 8.
Danas smo imali slobodan dan. Probudili smo se u 8:30 i spremili te u 10:30 krenuli Bio park. Išli smo metroom te kada smo sišli sa metra još par minuta hoda i stigli na naše odredište. Kada smo došli bila je velika gužva, ali smo imali sreće jer smo već unaprijed imali kupljene ulaznice tako da smo samo prošli. Park je jako velik i lijepo uređen. Sve mi se jako svidjelo i rado bih otišla ponovno.  U parku smo bili do 13:00, te smo kasnije Larija, Iva, Nevenka, Antonio i ja otišli u restoran na ručak. Kada smo se vratili u apartman svi smo otišli malo odmoriti. Navečer smo večerali i pogledali zajedno film.





Dan 9.
Krenuo je novi radni tjedan. Došla sam na posao u 8:00 sati. Uzimala sam ključeve, prtljagu i popunjvala informacije o gostima. Danas mi je moja mentorica rekla par informacija o hotelu. Hotel ima 6 katova. Na prvom katu nalaze se sobe od 101-105, na drugom, trećem, četvrtom i petom katu je po deset soba i na šestom je 6 soba, od 601-606. Gosti dolaze iz raznih država, a danas nam je najviše došlo gostiju iz Italije. Na kraju smjene sam sa Ivom prebrojala novac u kasi, te sam u 15:00 sati završila i otišla u apartman. Kada sam došla u apartman, svi smo zajedno ručali te smo kasnije otišli prošetati po gradu. Otišli smo do suvenirnice i tamo smo si kupili neke suvenire. Kasnije smo otišli u apartman i svi se družili.


Dan 10.
Danas na poslu sam uzimala dosta prtljakge jer smo imali puno check-out-ova. Radila sam sve kao i inače. Iva je došla u 13:00 sati i zajedno smo prebrojale novac. U 15:00 sati sam završila sa poslom. U apartmanu sam se našla sa Antoniom, Nevenkom, Larijom, Stelom i Tenom te smo svi zajedno išli do Esmovie gdje smo imali sastanak sa Aleksandrom. Objašnjavala nam je kako da popunimo papire koje nam je dala na prvom sastanku, koji će nam trebati na završnom sastanku. Pitala nas je kako nam je na našim radnim mjestima i kako se slažemo sa mentorima. Kada smo završili sa sastankom, otišli smo do marketa kupiti namirnice za ručak. Napravili smo ručak pa smo svi zajedno ručali. Navečer samo se Antonio i ja našli u gradu sa Larijom i Ivom te smo otišli do Hard Rock Caffea pogledati što imaju. Kupila sam si njihovu duksu. Vidjeli smo da u Hard Rock Caffeu imaju gitaru od Michael Jacksonovog gitarista. Išli smo i do suvenirnica da Larija i Iva kupe suvenire. Kada smo završili otišli smo do apartmana i puštali si muziku i zabavljali se.



Dan 11.
Dana smo imali slobodan dan pa smo otišli u selo pored Valencije razgledavati ostatke rimskog doba. Krenuli smo u 9:30 metroom te smo se vozili sat vremena. Kada smo stigli otišli smo do lidla kupiti si nešto za jesti te krenu. Vidjeli smo rimski teatar i tvrđu. Bilo je sunčano vrijeme tako da je i doživljaj bio ljepši. Najviše mi se svidio rimski teatar. Završili smo obilazak u 15:00 sati te smo se vlakom vratili u Valenciju. Otišli smo do apartmana i presvukli se i otišli na plažu. Tamo smo se slikali, zezali, zabavljali i kasnije otišli nazad u apartman. Napravili smo si večeru te nastavili druženje u apartmanu.






Dan 12.
Danas sam bila na poslu od 13:00 sati. Kada sam došla Iva i ja smo prebrojale novce u kasi te je Iva u 15:00 sati otišla kući, a ja sam ostala. Danas sam radila sa novim kolegom Pablom. Baš je simpatičan i super je s njim raditi. Poslije podne nije bilo puno posla pa me pustio ranije kući. Došla sam u apartman u 19:00 sati. Antonio i ja smo očistili cijeli stan kako su nastavnice rekle, te smo si kasnije napravili večeru. Kasnije smo se svi zajedno družili.


Dan 13.
Danas nam nastavnica Romana Zelda i ravnateljica Dinka Kavalir odlaze, i dolaze nam nastavnica Ksenija Škorić i nastavnik Mario Mlinarić. Svi su otišli na posao pa sam ja ispratila ravnateljicu. Zamolila me da pošto jedina radim poslijepodne da pričekam nastavnicu Škorić i nastavnika Mlinarića da dođu i da ih odvedem do apartmana. Larija je došla u 13:00 sati kući te smo oko 13:30 krenuli po nastavnika i nastavnicu. Prvo smo odveli nastavnicu u njezin apartman, te kasnije otišli do našeg apartmana. Ja sam otišla na posao, te nastavila smjenu. Radila sam do 19:00 sati te kada došla kući napravila večeru uz Antonievu pomoć. Kasnije smo se družili s nastavnikom i pričali kako im je prošao put. Kasnije je Nevenka napravila palačinke. Pojeli smo i otišli na spavanje.






Dan 14.
Smjena mi je počela u 13:00 sati. Čim sam došla Iva i ja smo prebrojale novac u kasi. Danas smo imali jako puno ptrljage tako da sam samo to praktički radila. Imali smo i par check-in-ova pa sam sve informacije o gostima popunjavala i davala u sistem. Vrijeme mi je jako brzo prošlo te sam u 19:00 sati krenula kući. Kada sma došla kući spremili smo se i odveli nastavnika do Starbucksa jer je imao želju tamo probati kavu. Pokazali smo mu grad i vratili kući. Družili smo se u apartmanu, pojeli večeru i otišli na spavanje.


Dan 15.
Danas smo imali izlet. Išli smo u Oceanografic. Krenuli smo u 10:00 sati. Našli smo se kod Hard Rock Cafea i pričekali naš bus. Kada smo stigli bila je gužva ali već smo imali kupljene karte tako da smo samo prošli. U 11:30 je počeo show sa dupinima. Show mi se jako svidio te smo poslije showa  razgledavali cijeli oceanografic. Najviše mi se svidio tunel sa morskim psima. Kada smo završili sa cijelim obilaskom vratili smo se u apartman i napravili ručak. Navečer smo šetali po gradu i igrali uno sa profesorom.


Dan 16.
Probudila sam se u 10:00 sati. Napravila sam si doručak, pojela i nazvala svoje. Spremila sam se za posao i u 12:30 krenula. Stigla sam u 13:00 sati. Pomogla sam Ivi prebrojati novac u kasi te amo kasnije imale dosta check-out-ova pa smo uzimale ključeve. Jako puno gostiju je odgodili rezervaciju zbog koronavirusa. Završila sam s poslom u 19:00 sati i otišla u apartman. U apartmanu smo igrali uno sa nastavnikom do ponoći te otišili na spavanje.


Dan 17.
Danas su Ivu i mene na posao došli obići nastavnica Ksenija i nastavnik Mario. Bili su kod nas neko vrijeme, poslikali smo se te su nam počeli gosri dolaziti pa su nastavnica i nastavnik otišili. Danas smo najviše uzimale prtljagu i predavale kada su gosti došli po nju. Iva je otišla u 15:00 sati, a ja sma ostala raditi do 19:00 sati. Kada sam došla kući otišli smo svi zajedno u drugi apartman pošto je Martina imala rođendan. Tamo smo se svi zajedno družili te smo se oko 23:00 vratili u apartman.




Dan 18.
Probudila sam se u 8:00 sati. Larija i ja smo jedine radile poslijepodne pa smo odlučile otići do grada prije posla jer smo trebale kupiti još neke suvenire.  Nažalost suvenirnice još nisu radile pa smo otišle u Starbucks na doručak. Vratile smo se u apartman i popunjavale dokumente koje će nam trebati za završni sastanak. U 12:30 smo krenule na svoja radna mjesta. Kada sam stigla Iva  i ja smo kao i obično na početku prebrojale novac te smo kasnije ispunjavale kardex i uzimale ključeve i prtljagu. Bilo je dosta check-out-ova. Završila sam u 19:00 sati i otišla u apartman. U apartmanu smo se svi družili i zabavljali i polako počeli pakirati kofere za povratak kući.


Dan 19.
Danas Iva i ja radimo zajedno prvu smjenu jer imamo u 16:00 sati sastanak. Kada smo došle rezale smo kartice za doručak i za prtljagu. Danas smo imale jako puno check-out-ova ali i check-in-ova tako da smo danas jako puno komunicirale s gostima. Popunjavale smo kardexe i na kraju smjene prebrojale novac te nas ne naša mentorica Elena Martinez Marti pustila u 14:00 sati kući. Kada smo došle još smo dovršile papire koje smo trebale za završni sastanak. Uputili smo se prema Esmovii. Započeli smo sastanak tako da smo svi pričali svoje dojmove o ovom putovanju te smo ga ocjenili. Aleksandra nam je pregledala sve dokumente te nam je dala certifikate. Kada smo zabršili sa sastankom otišli smo u Ciudad. Tamo smo proveli neko vrijeme te smo se kasnije vratili kući i napravili večeru.





Dan 20.
Danas je zadnji dan na poslu. Iva i ja smo krenule na posao u 7:30. Stigle smo u 8:00 te se presvukle u opremu. Radile smo stvari kao i uobičajeno, kardex, uzimale prtljagu i ključeve i na kraju smijene prebrojale novac. Dan je jako brzo prošao. Pozdravile sko se sa našom mentoricom Elenom i otišle kući. Kada smo stigle svi smo čistili apartman jer nam je u 17:00 sati dolazio vlasnik. Navečer smo kuhali večeru te smo pozvali i drugi apartman da dođu. Svi smo se zabavljali te oko 22:00 sata razišli. Spakirali smo zadnje stvari u kofere i otišli na spavanje.


Dan 21.
Povratak u Hrvatsku. Probudili smo se u 7:00 sati. Otišli smo do pekare da si svi uzmemo nešto za pojesti dok ne krenemo na put. U 9:45 smo izašli iz apartmana i čekali prijevoz. Kada smo došli na aerodrom saznali smo da će nam let kasniti sat vremena. Prošli smo check-in te smo čekali naš let. Kada nam je avion napokon stigao, ukrcali smo se i sjeli na svoja mjesta. Ja sam sjedila sa Nevenkom i profesorom Mariom. U avionu smo čekali još jedan sat zbog štrajka u Francuskoj pa su morali dobiti odobrenje da krenemo obilaznim putem. Na kraju smo išli preko Luksemburga i let je trajao 3 sata. Kada smo stigli u Frankfurt čekali smo 2 sata te se ukrcali na let za Zagreb. Sjedila sam sa Martinom. Nakon sat vremena napokon smo sletili u Zagreb. Bili smo presretni. Krenuli smo za Daruvar kombijem. Bilo je zabavno, puštali smo muziko svi smo pjevali i tako nam je vrijeme brže prošlo. Napokon smo stigli u naš Daruvar. Dočekale su nas naše obitelji i bili smo presretni. Svi smo se pozdravili i otišli kući.









Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska