Praksa u Valenciji, Španjolska

The World Of Work

Stela Novaković


Dan 1. 

Naše putovanje započeli smo letom iz Zagreba do Valencije, s presjedanjem u Frankfurtu. Oba leta prošla su turbulentno. Kada smo sletili, riješili smo problem izgubljene prtljage i uputili se u smjeru apartmana gdje smo smješteni, koji se nalaze u samom centru Valencije. Raspremili smo se, odmorili i kasnije poslijepodne otišli na plažu gdje smo se lijepo zabavili. 


Dan 2.

Drugi dan započeli smo posjetom agenciji Esmovia, zahvaljujući kojoj smo, uz suradnju i partnerstvo škole, ovdje sljedeća 3 tjedna. Obavljat ćemo stručnu praksu u područjima naših interesa vezanih uz smjer obrazovanja. Tamo smo bili upoznati s radom agencije, te dobili više detaljnih informacija o našem radu ovdje. Tena i ja radit ćemo u turističkoj agenciji. Kasnije tog dana, uz stručno vodstvo obišli smo Valenciju. Vidjeli smo puno zanimljivih mjesta koja ćemo sigurno opet posjetiti. 


Dan 3. 

Danas smo počeli s poslovima vezanim uz stručnu praksu. Agencija u kojoj radim nalazi se izvan same Valencije, u mjestu Alfafar. Kada sam došla tamo, upoznala sam se sa šeficom koja mi je objasnila rad agencije te koje su njihove zadaće. Bilo mi je zanimljivo čuti nešto novo od nekoga tko se time bavi profesionalno te vjerujem da ću puno toga naučiti. 

Dan 4.

Danas ujutro, Tena i ja istim smo se busom uputile prema mjestima gdje obavljamo praksu. Bus smo našle pomoću aplikacije koja korisnike uživo obavještava o stanju u prometu, stanicama buseva i koliko vremena nam je potrebno da dođemo do određene destinacije. Uz pomoć šefice agencije, naučila sam kako se turistima rezerviraju letovi te kako izabrati najbolju i najjeftiniju opciju.


Dan 5.

Kada sam došla na posao, šefica me upoznala s radom koji danas trebamo obaviti. Rekla mi je kako imamo grupu turista koji putuju na odmor te ih treba unijeti u sustav na računalu. Turisti su većinom bili umirovljenici. Program je meni bio nepoznat pa mi je trebalo neko vrijeme da se snađem obzirom da je sve na španjolskom. Proširila sam španjolski vokabular te naučila kako funkcionira dio programa.


Dan 6.

Danas sam nastavila raditi u istom programu u kojem sam radila jučer. Unošenje turista u računalni program postalo je lakše jer sam postupak prošla već nekoliko puta. U agenciju je danas došla gospođa koja je htjela rezervirati apartman za 4 osobe, 2 odraslih i dvoje djece. Šefica Paqui objasnila mi je kako se to radi i koji program se koristi kako bi to bilo najjednostavnije. Također, neki od umirovljenika koji uskoro putuju došli su po rezervaciju autobusa i hotela, kako bi imali potvrdu od agencije.




Dan 7.

U agenciju je danas došla gospođa koja je htjela rezervirati apartman za 4 osobe, 2 odraslih i dvoje djece. Nakon par telefonskih razhovora, šefica joj je uspješno rezervirala apartman. Kasnije mi je objasnila kako se to radi i koji program se koristi kako bi to bilo najjednostavnije. Večer smo proveli zajedno istraživajući ulice Valencije.


Dan 8.

Današnji dan bio je rezerviran za odmor i posjet prekrasnom Bioparcu. Bioparc je park za životinje koji se prosire na 100000 m2 te da bi se obišao, potrebno je nekoliko sati. Životinjama su pruženi uvjeti najbolji za njih. Za svaku vrstu važno je znati njihove potrebe koje se u Bioparcu pokušavaju reproducirati. Dio dana proveli smo tamo, uživajući u prekrasnoj prirodi i gledajući životinje koje se rijetko viđaju.


Dan 9.

Današnji zadatak bio mi je unijeti još jednu grupu klijenata u računalni sustav. Prisjetila sam se kako funkcionira te nakon određenog vremena završila s tim dijelom. Šefica i ja razgovarale smo o običajima u Hrvatskoj i ovdje. Upoznala me i s festivalom vatre po imenu Fallas, koji se tradicionalno, jednom godišnje održava upravo ovdje.


Dan 10.

Danas je bilo puno posla, najviše s klijentima koji su dolazili, a šefica je s njima razgovarala na španjolskom. Viajes Valkyria je turistička agencija koja se bavi organiziranjem, rezerviranjem i prodajom turističkih aranžmana. Agencija je usmjerena na prodaju aranžmana lokalnom stanovništvu. Pronalaze aranžmane za skoro svaku državu i destinaciju. Nakon posla zajedno smo otišli na plažu.


Dan 11.

Dopodne sam provela u agenciji, a poslijepodne smo svi dobili slobodno te smo odlučili posjetiti mjesto Sagunto koje se nalazi 30ak km od same Valencije. Tamo smo obišli Castillo i Teatro romano de Sagunto. Svidjelo nam se jer je to bilo poslijepodne provedeno drugačije od uobičajenog.



Dan 12.

Danas smo šefica i ja najviše pričale o tome kako puno ljudi zove i otkazuje putovanja u Italiju, zbog sada nam poznatog, Coronavirusa. Ljudi su u strahu i ne žele nigdje putovati, što je u ovim situacijama logično. Ona mi je objasnila kako će upravo to jako utjecati na buduće poslovanje agencije. No i dalje se putuje, u područja koja nisu zahvaćena. Tražila sam letove za jednu obitelj za putovanje u Dansku.


Dan 13.

Danas sam radila u meni nepoznatom programu-Movelia. Program služi za traženje buseva i relacija kojima se putuje. Vrlo je jednostavno snaći se, bez obzira što je na španjolskom. Unese se mjesto polaska i dolaska, te željeni datum putovanja. Postoje opcije putovanja unutar države, ili u neke druge europske zemlje. Cijena busa na relaciji Valencia-Benidorm iznosi oko 15 eura za udaljenost od 133 kilometra.


Dan 14.

Tena i ja ovaj vikend provele smo razgledavajući grad i njegove znamenitosti. Danas smo dopodne provele u prekrasno uređenoj gradskoj tržnici - Mercado Central. Jako nam se svidjelo kako tržnica izgleda, koja s pravom slovi kao najveća u Europi. Tamo se nalazi sve što trebate znati o španjolskoj kuhinji. Raznoliko i raznobojno voće i povrće nešto je što ovo mjesto čini još posebnijim, i fotogeničnijim.


Dan 15.

Jedva smo čekali ovu nedjelju kako bi posjetili Oceanografic - najveći europski akvarijum. Ova atrakcija koja se sigurno treba posjetiti reproducira najvažnije morske ekosustave. Tamo se mogu vidjeti sva morska stvorenja, od malih meduza do morskih pasa i kitova. Vidjeli smo i program s dupinima, koji mi se nije baš svidio.



Dan 16.

Današnji je dan u agenciji prošao prilično mirno. Došao je jedan bračni par te su htjeli rezervirati let u Norvešku. Našla sam im let za željeni datum i opciju koja im financijski najviše odgovara. Šefica je bila sretna jer je ona malo odmorila, a ja sam se snašla u još jednom španjolskom programu. Kasnije popodne smo vrijeme proveli šetnjom po dijelu grada koji još nismo imali prilike posjetiti.


Dan 17.

Danas je sa mnom u agenciju išao profesor Mlinarić. Došao je vidjeti što radimo i kako agencija funkcionira. Šefica mu je objasnila koji su nam zadaci te koje usluge agencija nudi klijentima. Cijeli dan je u agenciji bila gužva, a panika oko Corona virusa i dalje traje. Dvoje ljudi došlo je otkazati svoja putovanja zbog moguće zaraze.


Dan 18.

Danas je cijeli dan bio zanimljiv. Na policama sam zamijenila stare brošure za nove te pogledala koje su nove destinacije koje agencija nudi svojim klijentima. Nude se putovanja po cijelom svijetu zahvaljujući mnogim poslovnim partnerima. Poslijepodne smo Tena, profesor Mlinarić i ja iznajmili električne romobile i prešli 20ak kilometara rutom do plaže i nazad.


Dan 19.

U agenciji danas nije bilo previše posla. Tražila sam buseve i transfere od aerodroma do određenih hotela. Jedna gospođa došla je otkazati svoje putovanje u Keniju zbog virusa. Kasnije poslijepodne imali smo završni sastanak u agenciji Esmovia. Pričali smo o dojmovima i iskustvima stečenim ovom praksom. Nakon sastanka posjetili smo City of Arts and Science.


Dan 20.

Danas mi je bio zadnji dan na praksi. Poslagala sam nove brošure koje su stigle u agenciju. Sa šeficom sam razgovarala ovom novom iskustvu. Zahvalila sam se šefici što je bila odličan mentor i pružila mi mogućnost rada u njenoj agenciji. Poslijepodne smo provele pakirajući se za put kući.


Dan 21.

Bez obzira na odgađanje leta i put koji se trajao cijeli dan, bili smo sretni što se vraćamo. Sretni smo što smo baš mi bili odabrani uživati u ovoj prilici.











Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska