Praksa u Valenciji, Španjolska

The World Of Work

Dan 15, 16, i 17

Dan 15.
01.03.2020.


Nedjelja je, spavao sam duže kako bi se odmorio, probudio sam se te sam pričao preko telefona sa roditeljima, a potom i sa prijateljima. U 10:30 smo se uputili svi skupa prema Oceanograficu koji se nalazi u blizini hotela u kojem obavljam praktičnu nastavu. Zgrade su tako lijepe, imali smo kartu za gledanje dupina na kojem nisam htio ići jer imam jako velike emocije prema životinjama i nije mi baš svejedno kada znam da su zatvorene i nemaju svoju slobodu, ali nakon gledanja sam shvatio koliko se zapravo ti ljudi trude oko njih i koliko ih vole da mi je bilo lakše i imao sam oči pune suze od sreće. Dupini su bili tako veseli i razigrani da sam poželio pomaziti jednog, ali nažalost je to bilo nemoguće. Definitivno bih preporučio svima da tko ima mogućnost vidi takvo nešto jer će biti oduševljen. Vidjeli smo puno riba, morskih pasa, pingvina, meduza. Bilo mi je tako lijepo provesti vrijeme sa prijateljima. Nakon razgledavanja odlučili smo pogledati 4D film u kinu koji je jako poučan što se tiče našeg ponašanja prema prirodi. Išli smo svi skupa u razgledavanje grada te sam vidio jako lijepo mjesto i slikao sam se. Navečer smo išli do grada kako bi pogledali festival FIRE koji je izvanredan, vatromet je bio tako lijepih nijansi. Dan je završio sa večerom i odlaskom na spavanju.

Antonio Ivić









Danas smo imali slobodan dan. S profesorima smo otišli u Oceanografic. Otišli smo na predstavu  dupina koja je počela u 11:30. Prije predstave smo gledali nekoliko kratkih videa o dupinima i njihovim trenerima, te kako organizacija pomaže životinjama. Poslije predstave smo otišli kupiti karte za 4D kino. Film je počinjao tek u 13:30 pa smo stoga otišli vidjeti akvarije. U 13:10 smo ušli u dvoranu, kako bi pogledali film o uraganu. Nakon filma smo još malo prošetali Oceanograficom, te su zatim neki otišli kući, dok smo Iva i ja posjetile Ciudad de las artes. Navečer smo otišli pogledati vatromet povodom Fallasa, te smo uz povorku i puhačke instrumente pomalo i zaplesali. Kad smo se vratili kući Iva, Lara, Tena, profesor i ja smo igrali UNO.

Larija Jukić







Dan 16.
02.03.2020.

Danas sam trebala imati slobodna dan, ali sam ga imala u srijedu kada je bio grupni izlet tako da sam danas išla na praksu. Na praksi sam radila iste stvari kao i svaki dan : upisivala rezervacije, aktivirala kartice za ulazak u sobe, upisivala podatke od gosta…

Lara Zelenika







Zadnji je tjedan. Iskreno jedva čekam doći kući, svi mi jako nedostaju. Dan na poslu je bio uobičajen, radili smo sa Angelinom i Luisom. Nije bilo posla, uopće skoro. Jako puno ljudi je otišlo iz hotela. Greta i ja smo ubijale dosadu radeći neke poslove kao što je slaganje peciva i kruha, sastavljanje sokovnika, poliranje čaša, itd. Kada smo došle u apartman čekao nas je ručak koji je Tea napravila, bio je baš super! Kasnije smo išli u suvenirnicu i malo po trgovinama. Dan je prošao jako brzo.

Antonija Vondra















Dan 17.
03.03.2020.

Danas su Ivu i mene na posao došli obići profesorica Ksenija i profesor Mario. Bili su kod nas neko vrijeme, slikali smo se te su nam počeli gosti dolaziti pa su profesori otišli. Danas smo najviše uzimale prtljagu i predavale kada su gosti došli po nju. Iva je otišla u 15:00, a ja sam ostala raditi do 19:00. Kada sam došla kući, otišli smo svi zajedno u drugi apartman jer je Martina imala rođendan. Tamo smo se svi zajedno družili te smo se oko 23:00 vratili u apartman.

Lara Ivesa









Danas je sa mnom, u agenciju, išao profesor Mlinarić. Došao je vidjeti što radimo i kako agencija funkcionira. Šefica mu je objasnila koji su nam zadatci te koje usluge agencija pruža klijentima. Cijeli dan je u agenciji bila gužva, a panika oko Corona virusa i dalje traje. Dvoje ljudi je došlo otkazati svoja putovanja zbog moguće zaraze.

Stela Novaković









Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska