Praksa u Valenciji, Španjolska

The World Of Work

Dan 18, 19, 20 i 21

Dan 18.
04.03.2020.


Došli smo na posao u 07:20. Danas je s nama radila Luisa i Nataša. Martina je danas bila u restoranu, a ja u kuhinji, ali smo svejedno većinu stvari radile zajedno. Odmah smo počele postavljati stolove i pripreme za doručak su počele. Luisa nas je pozvala u kuhinju da potpišemo neke papire vezane uz praksu koje je poslala Esmovia. Zatim smo rezali limun za čaj i slagali razne vrste salame i sira na pladnjeve. Danas smo, dok smo spremale jedan od stolova nakon gosta, čule kako su dvije gošće pričale jednim od slavenskih jezika, i ubrzo smo shvatile kako je to bio hrvatski. Prišle smo im i na hrvatskom ih pozdravile i zatražile broj sobe i zajedno smo se počeli smijati. Saznale smo kako su gospođe došle iz Splita na poslovno putovanje. Martini i meni je bilo jako drago što smo mogle pričati hrvatski izvan našeg apartmana. Nedugo nakon smo ponovno čule slavenski jezik, no ovoga puta bio je to srpski. Također smo došle do gošći i upitale ih na hrvatskom za broj sobe. Pred kraj radnog vremena smo maknule sve što je bilo pripremljeno za doručak i za posluživanje, pomele pod i oprale ga. Kada smo došli u apartman ručali smo, odmarali i otišli na plažu s profesoricom. Kada smo se vratili, večerali smo i svi zajedno smo pisali handbook.

Tea Major







Probudila sam se u 08:00. Larija i ja smo jedine radila poslijepodne pa smo odlučile otići do grada prije posla jer smo trebale kupiti još neke suvenire. Nažalost, suvenirnice još nisu radile pa smo otišle u Starbucks na doručak. Vratile smo se u apartman i popunjavale dokumente koji će nam trebati za posljednji sastanak. U 12:30 smo krenule na svoja radna mjesta. Kada sam stigla, Iva i ja smo kao i obično, na početku prebrojale novac te smo kasnije ispunjavale kardex i uzimale ključeve i prtljagu. Bilo je dosta check-out-ova. Završila sam u 19:00 i otišla u apartman. U apartmanu smo se svi družili i zabavljali i polako počeli pakirati kofere za povratak kući.

Lara Ivesa








Dan 19. 
05.03.2020.

Današnji dan mi je počeo jako dobro. Probudila sam se naspavana i dobre volje. Otišla sam na posao jako željna rada. Kada smo došli dočekala nas je Isa te kada smo došli odmah nam je napravila kavu te rekla ako smo gladni da se poslužimo croasanima. Te kada smo popili kavu odmah smo otišli guliti naranče te pripremati ostalo voće. Kada smo pripremili voće pridružili su nam se Poljaci. Ja sam otišla raditi na mesoreznicu, a oni su ostali pripremati sendviče. Danas smo napokon dobili kartice sa našim imenima koje smo tražili za uspomenu prije nekoliko dana. Kasnije smo još pripremali rajčicu za sutra te smo otišli jesti. Te nakon jela smo otišli u apartman jer smo morali otići ranije jer smo imali završni sastanak u Esmoviji. Na tom sastanku smo pričali kako nam je bilo u ova 3 tjedna te smo dobili certifikate od njih. Kada smo završili otišli smo u Ciudad slikati se i zabavljati. Kada smo se vratili u apartman pravili smo večeru, družili, pisali smo blogove, jeli te svi otišli se pripremati za zadnji dan na našim praksama te smo otišli spavati.


Nevenka Petković









Nakon jutarnje kave sam peglao svoju radnu opremu te krenuo prema radnom mjestu.
Na poslu sam radio buffet sendviče te radio salatu od krumpira. Sa Inmom smo Nevenka i ja bili na suđu te joj pomagali jer smo imali veliku gužvu. Kasnije smo se slikali kako bi imali uspomenu. Objašnjavao sam novim praktikantima kako trebaju pravilno guliti naranče te kako napraviti buffet sendviče. Na pauzi smo Nevenka i ja pričali sa njima i objašnjavali im o onome što će raditi u kuhinji dok su tu. Jako su ljubazni i vole naučiti nešto novo što mi je iznimno drago. Nevenka i ja smo izašli ranije jer smo morali ići u agenciju na zadnji sastanak, te smo dobili certifikate. Nakon sastanka išli smo u razgledavanje grada te smo se slikali u ciudad.

Antonio Ivić







Dan 20.
06.03.2020.

Danas je zadnji dan na poslu. I to smo dočekali, bilo je sve uobičajeno, nakon posla smo se pakirali i spremali apartman te čekali čovjeka da nam pregleda je li sve u redu. Otišle smo zadnji put prošetati gradom i u drugi apartman na večeru koja je bila baš fina. Hvala profesoru i ostalima koji su pravili.

Martina Stari










Pošto je predzadnji dan u Valenciji, odlučile smo još malo prošetati i kupiti posljednje suvenire. Na poslu smo Angelini ostavile čokoladu i zahvalile se na svemu. Bila je stvarno draga prema nama kao i ostali. Jedva čekam ići kući, ali znam da će mi nedostajati ovaj grad.

Greta Špančić








Dan 21.
07.03.2020.


Dan putovanja. Krenuli smo prema aerodromu u 9:45. Let za Frankfur imamo u 12:45. Kada smo sletili u Frankfurt imali smo 5 sati slobodno koje smo proveli gledajući filmove i pišući blogove. Putovanje je bilo predugo i jedva sam čekala doći doma. 3 tjedna u Španjolskoj je bilo jedno preveliko i prelijepo iskustvo. Na početku to nije bilo onako kako sam zamišljala, ali na kraju je sve bilo dobro. Mislila sam da su ljudi ipak malo više topliji, no nisu. Na poslu je bilo super, Angelina, Luisa i Maria su bile dobre prema nama i učile su nas neke španjolske riječi. Najviše mi se svidjelo što smo imali priliku vidjeti jako puno toga i imali smo dovoljno slobodnog vremena! Bilo je jako lijepo, no ipak, najljepše je kod kuće!

Antonija Vondra











Danas nam je zadnji dan krenuli smo na aerodrom busom koji nas je pokupio ispred apartmana . Kada smo došli na aerodrom čekali smo avion koji je kasnio. Stigli smo u Frankfurt tamo smo imali slobodno vrijeme. Kada smo sletili u Zagreb pokupio nas je kobi koji nas je vozio u Daruvar kako bi ostavili učenike. Tea, Greta i ja smo jedine koje idemo za Pakrac pa smo mi ostale u kombiju. Nakon 20-minutne vožnje napokon sam stigla doma. Bila sam presretna, ali u isto vrijeme i tužna jer se ova predivna pustolovina završila.

Lara Zelenika















Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska