Praksa u Valenciji, Španjolska

The World Of Work

Martina Stari


16.02.2020.
Prvi dan, putovali smo avionom do Valencije, preko Frankfurta, nekima je to bio prvi let, po dolasku u Valenciju nekima nije došao kofer pa je to bilo još jedno novo iskustvo koje moramo proći svi zajedno, došli smo u popodnevnim satima, otišli smo u svoje apartmane ostaviti stvari te smo navečer otišli svi zajedno na plažu, bilo je to puno doživljaja za jedan dan.




17.02.2020.
Na početku drugog dana svi smo se skupa zaputili u agenciju gdje smo imali sastanak i dobili upute o našoj praksi, poslovnicama i radnom vremenu, saznali smo što je turistima bitno u ovom gradu i kakvo bi ponašanje bilo prigodno, nakon sieste, što je popodnevni odmor, otišli smo u razgled grada sa turističkim vodičem, saznali smo puno zanimljivih stvari o gradu i vidjeli puno lijepih građevina.



18.02.2020.

Danas smo obišli svoja radna mjesta, vidjeli smo put kojim trebamo doći do radnog mjesta, upoznali mentore i saznali što se očekuje od nas, kako ja radim na posluživanju doručka pokazali su nam kuhinju i prostor gdje trebamo raditi, i na koji način trebamo raditi, gdje koje stvari stoje i koga možemo pitati za pomoć, svidio mi se prvi radni dan.



19.2.2020.

Radim sa Teom Major u hotelu Vintage Casual, radimo na posluživanju doručka, danas smo upoznale sve ljude sa kojima ćemo raditi do kraja našeg boravka ovdje, objasnili su nam kako i na koji način radimo, i pokazali sve što trebamo znati, kako trebamo pripremati hranu koju nosimo gostima posao nam se za sada sviđa i nadamo se da će ostati kako je.



20.2.2020.
Danas sam na poslu radila u dijelu gdje gosti jedu, kada gosti završe sa jelom trebala sam pokupiti njihove tanjure obrisati stol i ponovno postaviti stol za idućeg gosta, trebala sam i nadopunjavati švedski stol sa stvarima koje nedostaju te sam nakon kraja doručka pomela cijelu salu te smo pokupili sve sa stolova.



21.2.2020.
Danas sam na poslu radila u kuhinji, rezala sam salamu i sir i stavljala ih na pladnjeve, pravila sam koktele od voća, stavljala peći pekarske proizvode te radila ostale kuhinjske poslove, nakon što smo došli kući otišli smo do grada se prošetati i vidjeti neke nove dijelove grada koje još nismo upoznali.



22.2.2020.
Danas sam radila u posluživanju, bila je gužva jer je subota, pospremala sam stolove kada su gosti završili sa jelom, te nadopunjavala hranu koja ne dostaje tamo gdje ju uzimaju, kada je završilo vrijeme doručka, pomela sam cijelu salu te oprala pod. Nakon posla otišli smo do plaže malo uživati, vrijeme je bilo toplo i super smo se proveli.



23.2.2020.
Nedjelja, slobodan dan, iskoristili smo ga tako da odemo u Bio park te smo proveli vrijeme u prirodi sa životinjama, vidjeli smo puno životinja koje nemamo priliku vidjeti na našem staništu, kontinent od kuda su životinje je Afrika tako da nam je bilo svima zanimljivo promatrati ih, dan je sunčan tako da smo uspjeli uslikati odlične slike.



24.02.2020.
Jako mi se svidio posao u posluživanju pa sam željela i danas raditi tamo, jer imamo veći doticaj i kontakt sa gostima i možemo upotrijebiti pričanje engleskog jezika, na poslu je bilo sve super a kada smo došli kući skuhala sam ručak te smo nakon ručka otišli u šetnju pa na večeru.



25.02.2020.
Danas sam radila u kuhinji, rezala sam salamu i sir te ih slagala na pladnjeve, brisala sam suđe kada je bilo gotovo u perilici, Tea i ja smo nosile smeće van te mele i brisale pod. Nakon posla popodne smo provele u šetnji gradom te smo imali sastanak u Esmovii.



26.02.2020.
Danas sam imala slobodan dan, svi skupa smo otišli u obližnje mjesto na izlet, razgledavali smo stare zidine i koloseum, nakon toga smo se vratili kući te smo otišli na plažu i jesti van.



27.02.2020.
Danas je na poslu bilo kao i inače, kada smo išli prema kući našli smo automate gdje možete kupiti američke proizvode pa smo uzele par stvari, nakon ručka i odmora išli smo kupit suvenire i ostale stvari koje su nam bile potrebne ili koje ćemo ponijeti kući.



28.02.2020.
Danas smo na poslu Tea i ja počele raditi skupa u jednom dijelu, bilo nam je lakše jer nismo toliko opterećene i ne radimo same nego skupa, kada smo došle sa posla otišli smo na palačinke, waffle i sladoled, trebalo nam je nešto slatko, a i probale smo neke nove i zanimljive okuse.



29.2.2020.
Subota je. Tea i ja smo radile od 8:30 do 12:30 na poslu je bila gužva ali smo skupa radile pa je bilo lakše. Kada smo došli kući skupa smo ručali i odmarali a kasnije smo išli prošetati i kupiti neke stvari pa smo se družili do kasno svi skupa ispred zgrade u parku.



1.3.2020.
Nedjelja, svima neradan dan, danas nam je u programu Oceanografic i grad znanosti, svi smo skupa tamo bili i gledali smo prvo show sa dupinima pa smo kasnije otišli razgledati druge razne ribe,meduze,morske pse i ostale životinje, nakon toga smo otišli u restoran na ručak pa kući.



2.3.2020.
Ponedjeljak, Tei i meni opet slobodan dan jer smo radile subotu. Provele smo ga u kupovini namirnica,kuhanju ručka, pospremanju stana te druženju sa curama, nakoj toga smo otišli navečer kupiti suvenire i istraživale smo dijelove grada gdje još nismo bili.



3.3.2020.
Danas mi je rođendan, na poslu je bilo dobro jer nije bilo puno ljudi, rekla sam im da imam rođendan pa su bili malo bolji prema nama, dali su mi komad torte i svjećice, kada sam došla sa posla nije mi bilo dobro pa sam spavala, kasnije sam otišla sama sebi kupiti tortu i pozvala sam ljude iz drugog apartmana. Iskreno, najgori rođendan do sad. Fali mi moj Daruvar i prijatelji, makar sam i od ovih prijatelja dobila iznenađenje.



4.3.2020.
Danas je srijeda, radila sam u restoranu, bilo je dobro jer smo Tea i ja radile većinu stvari zajedo, kada smo došle kući otišle smo jesti te gledati fallas, nakon toga smo obavile shopping te smo došle kući popunjavati papire koje treba potpisati.



5.3.2020.
Danas sam radila u kuhinji, ali sam imala više posla u restoranu, popisivala sam goste koji su došli na doručak, te nakon posla i kratkog odmora imali smo sastanak u Esmovii gdje smo dobili diplome, Tei i meni je pisalo da smo radile na recepciji pa su morali prepravljati, nakon sastanka smo otišli u Ciudad i tamo smo napravili baš lijepe fotografije.



6.3.2020.
Danas je zadnji dan na poslu. I to smo dočekali, bilo je sve uobičajeno, nakon posla smo se pakirali i spremali apartman te čekali čovjeka da nam pregleda je li sve u redu. Otišle smo zadnji put prošetati gradom i u drugi apartman na večeru koja je bila baš fina. Hvala profesoru i ostalima koji su pravili.



7.3.2020.
Danas se vraćamo kući. Svi smo jako sretni i spremni za dva leta, let za Frankfurt kasni sat vremena ali to je okej jer onda nećemo morati tamo čekati 5 sati nego 4, oba leta su prošla dobro i kada smo došli u Hrvatsku bili smo izmoreni ali jako jako sretni.






Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska