Praksa u Valenciji, Španjolska

The World Of Work

Greta Špančić


Dan 1.
Dana 16.02. došli smo u Valenciju, oko 12 h na aerodrom. Put je bio vrlo lagan i nije bio stresan samo što su se ostalim curama zagubili koferi. Nadali smo se kako će ih brzo naći i da možemo svi u stanove, ali nije ih bilo. Aleksandra nas je povela u stan te je rekla da će koferi stići drugi dan. Nama su stanovi bili super, vrlo su prostrani i zadovoljni smo s lokacijom. Kada smo došli u stan, raspremili smo se, jeli i legli odmoriti od putovanja. Navečer smo htjeli obići grad, ali smo se prije odlučili za plažu. Otišli smo autobusom do duge pješčane plaže. Bila je prekrasna, ali smo požurile kući jer smo bile umorne.


Dan 2.
Kada smo se probudili Aleksandra iz Esmovie je došla po nas te nas odvela u ured da potpišemo papire i da se upoznamo s još jednom gospođom. Obje su zaključile da ne znamo pričati španjolski pa su nas učile neke riječi i fraze. Nakon toga smo otišli u stan, odmorili i onda otišli u obilazak gradskog centra. Vodič je bio vrlo zanimljiv i pokazao nam je stare građevine, katedralu i prekrasne fontane.


Dan 3.
Prvi dan na poslu prošao je odlično. Sa mnom radi moja prijateljica Antonija u posluživanju doručka u hotelu Olympia. Ondje smo upoznale Angelinu i ostale radnike koji su vrlo ljubazni. Pospremale smo stolove poslije ručka, brisale čaše i postavljale stolove. Završile smo u 13:00h i otišle kući. Navečer smo sve skupa otišle u shopping i na večeru u Tacco Bell.



Dan 4.
Danas smo imale isti zadatak kao jučer, brisanje čaša, postavljanje stolova i pripremanje stolova za druga jela. Vrijeme je prošlo brzo jer smo danas upoznale radnicu iz Ukrajine koja je nas razumjela i mi nju pa se bilo i lakše sporazumjeti. Pustila nas je u 12:30h kući. Samo smo odmarale, a navečer izašle u šetnju gradom. U ovo kratko vrijeme grad Valencia mi se jako sviđa!


Dan 5.
Danas smo radile uobičajeno s Luisom i Angelinom. Išle smo same u room service, postavljale stolove i brisale čaše. Radno vrijeme brzo je prošlo i nije bilo teško. Naš posao nije zahtjevan i ne zahtjeva velike fizičke sposobnosti samo je važno da brzo reagiramo. Poslije posla smo ostale u stanu i gledale horor film. Večeru smo jele u McDonaldsu i odmah se uputile kući spavati.


Dan 6.
Probudile smo se relativno odmorne i spremile se brzo za posao. Antoniji i meni je brzo prošlo vrijeme jer svaki dan radimo isto samo što nekada više poliramo čaše ili nosimo suđe. Maria nam je pokazala gdje baciti smeće i to moramo raditi svaki drugi dan. Pustile su nas 15 minuta ranije i otišle smo kući na ručak. Navečer smo htjele u disco club, ali se kasno otvara i nismo sigurne da puštaju maloljetnike. Stoga smo prošetale centrom i otišle spavati.


Dan 7.
Pošto je subota, danas je bilo manje ljudi u restoranu pa smo manje i radile. Očistile smo stolove i polirale čaše. Otišle smo kući u 12:30, ručale i gledale film. Navečer smo htjele opet van, ali nismo smjele jer su se profesorice bojale, što je u redu. Malo smo prošetale gradom i otišle spavati.


Dan 8.
Danas smo išli u Bioparc Valencia. To je vrlo lijep i velik zoološki vrt!  Najviše su me impresionirale žirafe. Uživale smo gledajući životinje u prirodnom okruženju. Poslije parka otišle smo u McDonald's i spavati. Obilazak nas je umorio!



Dan 9.
Danas smo Antonija i ja zakasnile jer smo bile u vlaku i kad izlaziš, moraš stisnuti ručicu na vratima no ona se nisu otvorila pa je vlak krenuo. Angelina se nije naljutila, pa smo samo prionule na posao. Nije bila gužva pa nije bilo niti teško! Za ručak smo jeli piletinu, rižu i salatu. Navečer, kao i svake večeri, otišle smo u šetnju gradom. Dan je prošao super.


Dan 10.
Danas smo radile kao i obično. Nije bilo puno posla, ali smo puno brisale čaše i donosile suđe. Jedan gospodin me pitao razumijem li ruski jer je on iz Rusije. Antonija i ja smo razumjele jer su nam jezici vrlo slični, bio je začuđen! Nakon radnog vremena, otišle smo u stan na ručak te odmorile sat vremena. U popodnevnim satima smo otišle u šetnju i onda opet u McDonald's. Došle smo relativno kasno, oko 9:30, i odmah otišle spavati.



Dan 11.
Danas je dan brzo prošao jer smo se veselile izletu popodne. S profesoricom smo otišli u selo Sagunto koje je udaljeno od nas 45 min vožnje vlakom. Selo je zaista predivno i ima ostatke od vremena starih rimljana. Kad smo došle u stan, spremile smo se i otišle na plažu. Vratila sam se jako umorna pa sam otišla odmah u krevet!



Dan 12.
Danas smo išle u roomservice i lift nije radio! Uplašile smo se pa smo pričekale 30 min da bismo bile sigurne da je sve u redu. Gospodin iz Rusije je danas Antoniji dao pet (pozdrav) na što smo se začudile. Bio je vrlo simpatičan. Danas sam ja sastavljala sokovnik, to mi je vrlo zanimljivo jer ima puno dijelova. Kada smo došle u stan jele smo ručak i odmarale dugo. Taj dan sam odmarala kod kuće i mirovala. Dan je bio dosta čudan, ali dobar.


Dan 13.
Danas sam imala najviše posla u ovih dva tjedna, ljudi su samo dolazili, a mi nismo stale. Bilo je teško, ali izdržljivo. Došle smo umorne kući, jele smo i onda gledale film “Scary movie 5”. Kao i svakoga dana, otišle smo van prošetati i probale smo novi wowble (piće s žele okruglicama na dnu) bio je super! Legle smo spavati oko 23:30h.



Dan 14.
Subota je dan za odmaranje pa sam ga tako i provela. Probudila sam se u 8:30 h, popila kavu i doručkovala. Antonija i ja smo skuhale ručak, jele i odmarale. Bile smo na plaži, u parku i u Starbucksu! Dan je bio super!!



Dan 15.
Svake nedjelje je izlet s profesorima. Danas smo bili u Oceanograficu gdje smo vidjeli razne morske životinje. Ondje je zaista predivno, dupini i morski psi su mi bili najdraži. Nakon toga otišli smo s profesorom jesti ručak u restoran blizu centra. Moja paella je bila super!!



Dan 16.
Danas, pošto je ponedjeljak, nije bilo posla. Pospremile smo stolove i donosile suđe u police. Primjetile smo oko 10:00 sati da nema gospodina iz Rusije, izgleda da je otišao preko vikenda. Radila sam s Angelinom i Mariom. Kada smo došle kući jele smo i legle spavati. Kao i svaku večer smo još prošetale i onda otišle spavati.


Dan 17.
Dani prolaze sve brže! Radujem se povratku kući, ali mislim da će mi nedostajati Valencia. Na poslu je bilo isto kao svaki dan samo što je bilo malo više ljudi. Ručale smo u stanu i cijeli dan ostale u stanu odmarati. Navečer smo gledale sve skupa film i zaspale.


Dan 18.
Danas je došla u restoran jedna žena iz Rusije i čudila se kako ju razumijem. Zanimljivo je kako nisam znala da nam tako jezici sliče. Nismo puno radile čak nas je pustila 10 minuta prije! Nakon ručka otišla sam na plažu i ondje sjela s curama. Dan je prošao zanimljivo, navečer sam gledala film s Martinom i onda smo išle u shopping.



Dan 19.
Danas je dan dugo trajao jer smo išli do muzeja kod Oceanografica se slikati i malo razgledati muzej. Stvarno je prekrasno ondje i uslikala sam neke jako cool slike! Na poslu nije bilo teško, malo smo više polirale čaše i tanjure. Navečer sam se sjetila da trebam haljinu za rođendan pa sam s Larom išla u Zaru. Pronašla sam jednu vrlo lijepu haljinu i odmah ju kupila. Zaspala sam vrlo zadovoljna.




Dan 20.
Pošto je predzadnji dan u Valenciji, odlučile smo još malo prošetati i kupiti poslijednje suvenire. Na poslu smo Angelini ostavile čokoladu i zahvalile se na svemu. Bila je stvarno draga prema nama kao i ostali! Jedva čekam ići kući, ali znam da će mi nedostajati ovaj grad.


Dan 21.
Probudile smo se u 08:30, obukle i krenule na put. Pozdravile smo se s Valencijom, ali sretne otišle kućama. Let je kasnio i to nas je jako naljutilo jer smo u avionu sjedili sat i trideset minuta. Nakon toga smo dva sata čekali u Frankfurtu i u 21:00 h sletjeli u Zagreb. Sretno smo došli kući i ovo iskustvo će mi zauvijek ostati u sjećanju.








Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska

Praksa u Valenciji, Španjolska